tirsdag 2. oktober 2007

Operasjon "Haustferie", del 2

Kvelden kom, og det va tid for litt haustferie igjen! Vaffellukta bredte seg i toppetasjen her, og trass i interne diskusjonar om ka slags vaffler så e best, Toro eller Irene sine, så blei vaflene gode, og stemningen likaså!
Kvelden toppa seg med et slag Bohnanza, men me innser at me e 'kje heilt stø på reglene, så det e lov å komma på besøk og lera oss nåken triks, eventuelt venna oss av med trikså våre...

Det gjelde å gleda seg øve dei små tingå, og detta blei sannelig ein koselige kveld. Vaffeljernet e prøvd ut og godkjent, så det love bra for hausten!

Lillian... me ska kanskje steika dei først?!?

Fornøyd!

Bohnanza, vaffler, alt for varmt i ståvå, og kaffi. Nice!

Sofaen vår e kanskje litt krise når du sitte i an, men det e gullfint å ligga i an!

"To bean or not to bean!"
(Legg merke te at Victoria ser ganske så luren ut... hu vant stort!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggen holde ikkje på å dø ut enna ser eg. Du må bare gi beskjed viss du vil lære reglene i Bonanza. Startprisen for oppløringa er kaffe og så koster det ei vaffel pr 5 minutter.

(Prisen kan selvsagt diskuteres)

fru Jørgensen sa...

Okei, det hørres jo ut som ein fine deal det! Det må me få te ein kveld!

Og såklart holde ikkje bloggen på å dø ut! I alle fall ikkje når folk drive og spår at det ikkje holde lenger enn te nyttår... då komme eg uansett te å skriva i rein trass! hehe;)

Anonym sa...

Trass er en fantastisk drivkraft, stå på Irene! Jeg er frstn inkludert i den kaffe og vaffel-prisen. Så i tillegg til å lære reglene får dere glimt-i-øyet

Øyvind

Christine=) sa...

Eg kan og læra deg reglene....eg e mester i Bonanza=)=)
Men du?? Nå har me budd i samme byen i snart 2 månedar..nå blir d snart kvelds sjå meg ein dag=)=)

Stoooore klem....

Anonym sa...

Siden det blir eg og ikkje Øyvind som kommer til å forklare reglene kan Øyvind kjøpe is

fru Jørgensen sa...

Kvelds?! Eg komme lett!:D
Is og glimt i øyet i tillegg, detta blir jo bare bedre og bedre:p