søndag 7. oktober 2007

Ka gjere oss glade?

Et par timar itte forrige blogginnlegg om glede komme eg på KRIK-messa, og ka dreie det seg om der? Jo nettopp - glede! Og der blei me oppfordra te å laga ei lista øve ting som gjere oss glade, så her komme et lite utdrag frå listå te oss tri oppå loftet;)

Guttar så lukte godt! Når Victoria lage frokost te oss, kos og mos i leiligheten med tuttene, stemningen rundt et bål om kvelden, gå tur, sol, og regn når me har regntøy på oss. Smil! Spontane påfunn, spela spel, bli ferdig med eksamen, ein bra sang, Sydnestreet vårt, Jesus, KRIK, telefonsamtalar med venner på andre kanten av landet, kosing (og herjing... e vel kanskje eg så e mest glad i det...)

Listå kunne fort blitt evig lang, og som du forstår e me lette å gleda her i heimen!

Og ein aldri så liten utfordring; ka gjere deg glad? Legg det gjerna igjen som ein kommentar, eg vett det e ein del så poppe innom bloggen her men ikkje legge igjen spor etter seg... det e veldig lov å kommentera;)

1 kommentar:

Anonym sa...

- Finna på spontane ting
- Se andre glad
- Ver me venner og kjæreste
- Når någen tryne (e ikje stygt meint då!! Klare bare ikje å la ver å le:S)
- Overraskelser! Å elske d!!!
- Trena
- Kos hjemma når d regne og blåse ute og du sitte under et teppe å ser ein go film elle någe!! (Lenge si eg har gjort ettesom d e nesten bare fint ver her:) thihi... i forhold t bergen, blir vel mye sånt der:P)
- Lesa bloggen din!! e kjekt å se ka du drive me! e innpå an kvar dag:)

Ærh nei nå e d nok skriving! men d e møje som gjere meg gla:)