onsdag 24. oktober 2007

Kvelds hos Christine

Et heilt år har me vore frå kvarandre. Nå har me budd i same byen i øve 2 mnd, men alikavel har eg ikkje vore og besøkt Christine. Det e faktisk for gale! Så når invitasjonen omsider (itte møkje prat) kom te kveldsmat va ikkje eg og Victoria vanskelige å be!

Kvelden blei ein suskess med varme rundstykker, kaffi, cookies (mmmm!) masse prat og latter! Nesten heile jentebanden fra F-klassen va samla igjen, me mangla bare Anita nå! Og Maria Kristine - eg vett du lese detta: ME SAVNE DEG!

Og heldige meg som va så kosesjuke i kveld... eg fekk lov te å massera Christine i nesten ein heile time:D (...eventuelt heldige Christine?)

Anbefale ein tur innom bloggen te Christine for å få med et par fantastiske blinkskudd frå kvelden! (og guttar - legg spesielt merke te kommentaren te Victoria der...)

Å kor godt det e å ha dokke jenter! Ein problemfri kveld der ein kan prata om alt, le seg halvt i hjel, breia seg øve heile sofaen, kneka litt, kosa masse, bare vær seg sjøl og slappa heilt av mens ein kose seg verre!

"En venn er en som vet alt om deg, og likevel liker deg."
(og godt e nå det haha!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

AWWW!!!
Så søte dokke e!!! Når begynne dokke på skolen igjen ette jul? Og evt når har dokke juleferie?

fru Jørgensen sa...

julaferie fra 20.des te 03.jan, så det e ikkje så evig lenge dessverre...

Glede meg te å sjå deg igjen, villkatt!

Anonym sa...

Har ferie fra 14 desember t 7 januar eg... men mams og paps drar t egypt 2 januar så må eg ver hjemma fram t 5 jan for då har jo astrid bursdag og må organisera d:S off...