søndag 21. oktober 2007

Mamsen på besøk:)

"Komme du kje snart him?", "Ka ti komme du him og besøke oss da?" og "Koffer ikkje, har du fått deg kjereste?" (Det sista pleie å komma frå farmor som e litt mær nyskjerrig enn hu har godt av.), stadig komme dessa spørsmålå. Mine kjære vil ha meg him på besøk, men Irene har så møkje aent kjekt å ta seg te så det blir rett og slett ikkje tid... Men hvis ikkje Muhammed komme te fjellet, må fjellet komma te Muhammed (eller nåke i den duren...) Så på fredag ettermiddag ankom min kjære mor, populært kalt mamma, Bergen.

Og som den snille og oppofrande datterå eg e, bar eg såklart bagen te mamma frå bystasjonen te leiligheten, og sleit som ein makk! Eg lurte fælt på ka i all verden hu hadde med seg, men mamma bare lo. Og siden eg like å tru at eg e beinharde bar eg an jo såklart heilt him (eller ka aent sko eg gjort forresten... gått frå an?!). Men når mamma pakka ut viste det seg at det va verdt strevet. For ut av bagen kom det to ferdigbakte prinsessekaker som gjekk rett i frysen, 4 pakkar med brownies, sjokolade ++ Digg! Det e godt å ha mamma altså, sjøl om eg syns eg e blitt så store, flytta himafrå og greier, så e det nå godt når mamma tar seg litt av meg:)

Helgå begynte bra, og utvikla seg stadig te det bedre! Middag på Egon med mamsen med påfølgande tur i Bergen by night, og te og prat til langt på natt i leiligheten, ein herlige fredagskveld! Og på lørdag gjekk me tur og så va me på kafé, moccachino og gulrotkaka, kjempekos:D Men det besta va at på bordet vårt va det e lite akvarium med to små gullfiskar i, gullfint! (me va då på Dromedar Kaffebar, anbefales hvis du og vil ha god kaffi og gullfisk på bordet!) Så ringte pappen frå Praha (det e nåken så har det...) så fekk me ein liten prat med han og;)

Itte et døgn med masse prat og latter og god mat reiste mamma him igjen, men helgå endte ikkje der. Salem e plassen å vær på lørdagskveldane, kvelden begynte roligt, for så og sei alle va på festplassen og såg brannkampen (btw; hahahahahaha eg LER av brann!), men når kvelden endte med at eg fekk besøk av ein kjekke gutt og hans to kameratar kan eg jo ikkje klaga!

Og ein søndagsvisitt med Hägen-Dazs is kan me heller ikkje klaga på!

Nå sitte eg og lure på om eg ska gå i Norkirken eller ei... kanskje eg ska vær litt student for ein gongs skyld?

Min fantastiske mamma, Elise:)

Ingen kommentarer: