søndag 7. oktober 2007

Det e helg igjen

Då må me offisielt sei at haustferien e slutt. Det va fint så lenge det varte, men det e vel med haustferien som med julaftå, me kan kje ha det kvar dag...
Men eg vil absolutt anbefala ein tur innom bloggane te Steinar og Lillian! Der ligge det bra bilder!

Har du kjent den følelsen av glede for ingenting? Bare kjenna at du e så gla at du har lyst å hoppa og dansa? Av og te kjenne eg at latteren rett og slett bare boble i magen, eg kan egentlig ikkje beskriva følelsen, eg e bare så GLA! Og ofta (men ikkje alltid;) e det rett og slett ingen logisk grunn te det...

I går på møtet i Salem kjente eg det. På den eina siå hadde eg ein gammal venn, og på den andra siå ein ny. Eg hadde sove ute samen med gode venner om nattå, va rusa på livet, kaffi, lite søvn og Jesus. Og når me satt under lovsangen satt eg bare og hadde så lyst te å spretta opp og dansa, ja , det hørres sært ut, men okei... Eg kjenne meg veldig igjen i ein lovsang der teksten e "... oh I feel like dancing, it's foolishment I know!"

Vårt hjerte gleder seg i ham,
for vi setter vår lit til hans hellige navn.
Salme 33,21

Men jeg skal juble i Herren
og glede meg over hans frelse.
Salme 35,9


Kicket varte ikkje heile kvelden, søvnmangelen tok meg etter kvart (eg prøvde å kvila middag lørdagen, men neida - lovsangsteamet øvde frå kl 13 te 18, og dei øvte høgt!), og eg velge å tru at det va det så gjorde at eg tapte stort i poker og endte som dealer resten av kvelden... haha

I løpet av denna helgå har eg kjent på følelsen av at det e godt å bare vær te, og følelsen av at det e rett før eg lette for eg e så gla! Det må vel bety at eg har det bra:) Takk ska dokke ha, alle dokke så e rundt meg og gjere sånn at eg faktisk kan ha det så bra! Og takk te Gud, du e kongen min!

Det e godt å kjenna på gleden, enten det e av den rolige sorten, eller av den sprudlande sorten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi! Ja det var sannelig liv i deg under møtet.. ;-) Det er bra. Det er sånn det skal være! Rusa på livet og Jesus- den beste rusen ævva!

Snx!