torsdag 15. november 2007

Ute i mørket...

"72 kvinner drept av sine menn siden 2000". Det e skremmande å lesa sånt i aviså. Gutten (eller mannen om du vil hehe) ska jo vær den som beskytte oss... Det va heller ikkje nåke kjekt å hørra om voldtektsbølgå i byen eg bur i for ei stund siden. Dei der hima e nok litt bekymra for jentå si som har flytta te Bergen, og dei har ikkje heilt kontrollen lengre. Eg har fått streng beskjed av pappa om å ikkje gå aleina når det e blitt mørkt. Og ja, sjøl om eg e aldri så tøff i trynet må eg innrømma at det e litt ekkelt å gå aleina etter at det har blitt mørkt! Så då sette eg pris på at dokke guttar tar fram gentlemanfaktene! Eg blei nemlig følgt te dørå begge gongene eg va ute denna vekå. Godt jobba, sånt like me jenter:)

Lite liv på bloggen den sista vekå... eg innser at ikkje ALT eg tenke på og foretar meg egne seg te publisering på verdsveven... Men eg har hatt ei knallkjekke veka, det ska det ikkje vær nåken tvil om;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg e så enige i d Irene, du vet å få sagt d.. Stor forskjell å komma fra Tysvær el Karmøy t store Bergen..