lørdag 10. november 2007

Beautiful day!

Eg e heilt håplaus på å stå opp om morgenen, så derfor må eg ha 3 vekkerklokker på; klokkeradioen og mobilen. Og i dag våkna/slumra eg te dessa 3 sangane; Beautiful Day (U2), Perfect Time of Day (Howie Day) og så Friday I'm in love (the Cure). Ka gir du meg?!! Konge!
Det va absolutt ein bra start på ein bra dag! For eg va kje så lenge på skulen i dag, det har snødd i Bergen, eg og Victoria vaska leiligheten med musikk på full guff, hadde god middag, og fekk tid te ein koselige prat med Lillian på rommet før hu reiste:) Så va det tid for Salemtrimmen og hybelkveld med KRIK. Begge deler va knallkjekt, så masse bra folk! Og ka e vel bedre enn litt snøballkrig på vei him frå hybelkveld?!?

Bergen by med et lett melisdryss e forresten et nydelig om kvelden! Perfekt te ein rusletur!

4 kommentarer:

Anonym sa...

eg blir alltid så glad når eg lese bloggen din! kose meg masse.
så fortsett å blogg kjære venn!! hehe...

fru Jørgensen sa...

Det e jo kjekt at eg får spre litt glede:) Ka e vel bedre enn det (ein klem kanskje? Men det sprer jo og glede forresten;)

Anonym sa...

Få ting er finere enn når Bergen har tatt på sine hvite kåpe og livet smiler! :-)

Anonym sa...

OPPDATERING TAKK!!!