søndag 25. november 2007

Åpent hus, boller og brus:)

Fredagskvelden inviterte eg te åpent hus, boller og brus for å feira 20 årsdagen min. Eg har blitt kjent med så utruligt mange bra folk her i Bergen, og nå på fredag samla eg alle dei kjekkaste folkå eg vett om i Bergen (med unntak av nåken som ikkje kunne komma..), og det va jo bare nødt te å bli bra! Hybelkveld med kun dei beste folkå liksom... Øve 30 stk tok turen innom, det va rett og slett knallkjekt! Eg lo te eg fekk vondt i magen den kvelden!
Sindre imponere med sine sjongleringskunster
Bursdagsbarnet og Karoline
Vicky og Christine, dei fantastiske tysværjentene mine:)

Eg sa at eg ville ikkje ha nåke presangstyr, men eg fekk likavel utruligt masse festlig. Folk e fantasifulle og fant presangar som absolutt falt i smak, og som passa utmerket te bursdagsbarnet, bare for å nevna nåke; Den lille klemmeboken, adventskalender, lano håndsåpe, massasjeolja, brødformer og masse aent bra! (men ut i fra reaksjonane på ein del av presangane sko ein gjerna ikkje tru at det va 20 eg blei... f eks ekstasen øve lano hånskum... - men det e viktig å gleda seg øve dei små tingå i livet, og det ska eg lova deg at eg gjere!)
Lilly, Anders og Ingebjørg
Siv-Iren lukte på massasjeoljå eg fekk;)
Øyvind - e det kaffi du har der??
Lise og Solveig
3 goe krik-guttar; Øyvind, Steinar og Sindre

Stikkord for kvelden e masse kaka og boller, latter, bra folk, humoren te krik-guttane, trampolina i gangen, klemmar, sofaen som det faktisk e heilt krise å sitta i, og alle mine venninner som sko godkjenna Kristian (og han passerte såklart med glans;)

Alle som har prøvd denna sofaen e enige... den e ikkje bare usannsynlig stygg, den e faktisk heilt krise å sitta i!
Trampolina i gangen e stas!
Vakkert Øyvind, vakkert...
Runi kom seint, men godt... og strippa litt for oss;)
Kristian:)
(hei du, sjå på kamera, og ikkje meg!)
Karin og Øyvind

Takk for tidenes beste bursdag folkens! Det einaste som mangla denna kvelden va mine 3 Mariaer som befinne seg i Kristiansand, Oslo og Haugesund, og Annemor på Sagavoll.


Her har du då den dyktige fotografen Runi som ska bevisa at han e sosial, og skryte litt av karane i dress;)

10 kommentarer:

Anonym sa...

siv-irene? ok. irene, irene er et knakende flott navn enig i det, men den e`n har ikke plassen sin der.

fru Jørgensen sa...

hehe ooops, det va ein litt grov feil! Den e nå retta opp, du va forresten veldig fin itte du klippa deg Siv-Iren (uten e!)

Astrid sa...

D va utrulig koselig på fredag Irene =) nå gjenstår d bare at du tar turen bort t oss, kan ikkje lova lika gode boller og kaker eller ein god vinduskarm og sofaen vår e nok endå styggare men utrulig god å sitta i, så bare kom :)

Anonym sa...

Konge konge kveld!
Sorry humoren..haha!

Anonym sa...

D va ein KONGE kveld Irene:)
Utrolig kosligt å få lov å vær m å feria 20 års dagen din, du e rå:D

Anonym sa...

Sko så gjerna vore der! Me får ta d igjen t jul vettu;) Hehehe...

fru Jørgensen sa...

Konge dokke kom:D Og den humoren va priceless Steinar, hadde ikkje vore det sama uten haha! Eg glede meg te ein pause i eksamenslesingå og besøk te dokke Astrid! Og Maria; me ska ta det igjen te jul ja, eg gled meg!

Anonym sa...

det går greit nå;) takk koslig å høre. og det var en flott kveld, kjempe kjekt som det sies på rogalansk.

Anonym sa...

takk irene:
takk for at du he lagt ut jaffal tre bilde der låra mine e i fokus.
takk for at du ikkje nevnte ka du fekk me mej i bursdagsgåve.
takk for gode kake å brus.
:)

fru Jørgensen sa...

Å sei at lårå dine va i fokus va vel å ta litt vel hardt i min kjære Karoline, uansett e dine lår så smekre at eg ser ikkje heilt problemet med det... (og eg har sett dei ganske mange gonger både med og uten klær så eg vil påstå at eg har ganske god peiling!)

Og så for ordens skyld: av Karoline fekk eg et smykke som lukta hest og ku men som va VELDIG fint, eg likte det kjempegodt og har fått masse skryt for det:) Eg ska begynna å bruka det når eg har lufta det nok te at eg sleppe luktå av hamptråden i nasen... og så må dei flotte basar-gavene eg fekk av Eline og Karoline for all del ikkje glemmast...