mandag 26. november 2007

Det nærme seg julatider!

Det har snødd i helgå, det va herligt å gå tur i snøværet med vottar og hua på i går! Og jammenmeg har det ikkje snødd i dag og. Bergen e ein fantastisk flotte by med vinterkåpa på! På lørdag va me på julaball med fysio, på fredag ska me på julabord med jobben te Kristian (ja... eg komme definitivt te å vær yngst... glede meg...), før julabordet te Student KRIK vente på lørdagen. Og på lørdag ska eg begynna på adventskalenderen min:) Her e me klare te julaball

Førjulstiå e herlige! Og så e det ikkje mange vekene før eg ska him og feira jul med familie og venner i Tysvær. Eg glede meg. Julaferien komme ekstra godt når det e lenge si du har sett dei du e glade i, og du akkurat e ferdige med eksamen!

Eksamen ja... det va då den mindre positive delen med at det nærma seg jul. Om drøye to veker ska eg nemlig ha to eksamenar på ein dag, før eg ska ha ein hjemmaeksamen. Eg grue meg så te dei grader! Men det ordne seg vel, nå ska eg nemlig lesa te krampå tar meg!


9 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅ, så fine dokke va;)Har du klypt deg Irene??

Anonym sa...

å du såg voksa ut på bilde irene...:)
wæææææ;)

fru Jørgensen sa...

Eg har krølla håret, e nok det som får det te å sjå kort ut, fekk nemlig krølltang te bursdagen av Lilly og Vicky:)

Hah! Det e andre gongen på ei veka eg får hørra at eg ser voksen ut... vel, det e jo bra siden eg har funne meg ein kjereste på 25;)

Christine=) sa...

Så utruleg flotte du va Irene....:) Håpe me får te eit julaverkstad før me reise him:D:D

Anonym sa...

ja no må du passe dej so du ikkje blir sånn gammale hurpe so berre strikka sokk aå snakka om kor kjekt ho ha d før.. på sine yngre daga!!
kom ikkje å sei at ej he advart dej!!

tiiihiii...;)

fru Jørgensen sa...

vel Christine... trur eg må skuffa deg når det gjelde julaverksted, i alle fall før den 18. Nå e det nemlig eksamenslesing på gang her!

Og vakre unge Karoline som faktisk e eldre enn meg... vel eg kan ikkje strikka sokkar, og eg nyte kvar dag, har det rett og slett skrekkelig bra for tiå, så eg trur kje du ska bekymra deg;) det e jo såklart du har omtanke og bryr deg om meg, det sette eg pris på:)

Christine=) sa...

Asså...Irene...eg vett kje heilt om eg like denna utviklingen her...får seg type så slutte hu blogga:O:O Kjenne den e litt skuff...

Anonym sa...

Sååååå skjønne dåkkår e i lag altså ;D

fru Jørgensen sa...

Hei hei hei Christine!, Vel det e ein del av tiå mi så går med te lesing for tiå... mine 3 eksamenar nær me seg nemlig! Og eg pleie som regel å oppdatera oftare enn deg btw... hehe;)

Og me e begge to lika fotogene haha, så nå e Kristian og med i "klubben" te Victoria og Lillian; dei som går rundt i frykt for at Irene ska legga ut mindre flatterande bilder av dei på bloggen...