onsdag 7. november 2007

Klem er sunt!

Her sitte eg og lese aviså, og komme øve ein festlige artikkel i dagens Vårt Land; "Klem er sunt"
Der kan ein nemlig lesa at britiske psykologar meine at me alle trenge minst ein klem om dagen for å klara oss i våre hektiske liv, og dei får støtte av norske sosionomar og psykologar.

Jeg tror det er viktig å prioritere å ta seg tid til å gi hverandre en klem i en travel hverdag. Fysisk kontakt og omtanke gir oss en god følelse av tilhørighet, sier Gunvor Ek, sosionom og familieterapeut ved samlivssenteret på Modum Bad.

At det va digg å få ein skikkelig god klem visste eg frå før, men nå e jo visst sunt og, så ka e det me vente på? Då e det bare å klemma i vei!:)

8 kommentarer:

Lillian sa...

Kykkeli Kokkos va jammen meg før si tid;)

Ingenting e vel som ein traktorklem (for å sitera ein god venn), på fhs va jo d nesten kvardagskost, aiaiai, miss those days...

Ja te kos og mos uten ansjos!:=)

fru Jørgensen sa...

Ååååå, gi meg kykkeli-klemmetid!

Anonym sa...

Hehe!
Nå fikk jeg minner gitt..!

Husker til og med det syngende telefonnummeret dit: 815 493 00! ;-)

Møyfrid sa...

Det e kje bare i vårt land d står sånt..

På NSB komfort har di som kjent massevis av aviser, og i ei av dei (muligens VG eller dagbladet) stod d og at klemming e sunt!

JA TE MEIR KLEMMING!!

Anonym sa...

Dette kan jo bli kjempekjekt på KRIK-treninger framover. Heretter blir det klem til alle og enhver, både de som vil ha og de som ikkje vil ha. Eg skal ihjvertfall ikkje nekte nokon og klemme meg. :)

Anonym sa...

Jeg stiller meg bak Torleif.. :p

Christine=) sa...

Irene!!!!!! Eg vil ha ein klem av deg!!!

fru Jørgensen sa...

De ska du få må du veta! Eg seie sjelden neitakk te ein klem. For ka e vel bedre enn ein goe klem?