fredag 30. november 2007

Små lyspunkt i eksamenslesingen

Å lesa te eksamen e ganske kjedelig! Og ein smule frustrerande siden (som tidligare nevnt) klisterhjernen min har stukke av, konsentrasjonsevnen e på minussidå (hmm - eg lure på koffer..), og stoffet kan vær ein smule tørt og uforståelig. Men det e mange små lyspunkt i kvardagen som får meg te å smila og holda motet oppe, la meg nevna et par av dei:
  • Å ta på seg regnkler utenpå pyjamasen (såklart e pyjamas leseantrekket når ein har studiedag, ka ellers?!?), og springa ned på Kiwi og kjøpa smågodt. Og så dela med Lilly og Vicky ittepå - så blir alle tri glade:)
  • Ein kjempekoslige lunsj samen med Lillian beståande av nysteikte, grove baguetter med ost og skinka og kakao (minner frå kantina på Skeisvang..)
  • Å ta seg ein dusj midt på dagen, og ta med seg alle badeendene inni dusjen:) Hjelpe veldig på humøret!
  • Ein usannsynlig morsom mail frå mamma som fekk meg te å skrattle der eg satt for meg sjøl på kjøkkenet;)
  • Ein herlige tur på Fløyen i godt selskap e konge ette ein lesedag sjøl om det regne som bare det!
  • Å sjå film med tuppene på loftet ette endt lesedag! Fruktsalat, kos&mos og jentefilm:)
  • Når Lillian synge og spele gitar på rommet sitt. Det får oss andre to te å smila kan du tru, så herligt!
  • Å få ein melding om kossen det går med lesingå når du sitte på lesesalen, og du oppdage at du faktisk sitte og kose deg med anatominotatene... (då va det både meldingen og oppdagelsen som gjorde det heila bra;) Nei som dokke ser, eg har det fremdeles fint eg, sjøl om eksamenane mine nærme seg styggfort, ofta e det 'kje så masse så ska te! I mårå ska eg vær flink student igjen, men nå ska eg snart på julabord, så det får vær nok lesing for i dag!

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Du e utrolig flinke t å oppdatera bloggen din, i motsetning t meg :) men eg ska lova å prøva så godt eg kan videre :) kos deg i Bergen, og lykke t med eksamenane :)

Anonym sa...

Jepps...jeg trekker tilbake mine påstander om laber oppdateringer.. bøyer meg i støvet! ;-)