torsdag 1. november 2007

Ein hyllest til Student KRIK Bergen:)

Kvar mandagskveld komme eg him i lika godt humør. Student KRIK Bergen e nemlig ein fantastiske ting! Treningane i Lehmkuhlhallen på mandagane e rett og slett bare überkjekke! Ein go oppvarming med å sykla opp alle bakkane te hallen, treffa kjensfolk, spela innebandy, masse latter, og ein andaktsbit i midten av treningå. Kan ein be om meir ein regnvåt mandagskveld? For ikkje å glømma hybelkveldar, swingkurs og andre festligheter arrangert av SKB!

Eg har jo visst at KRIK har vore ein bra ting før, men mine tidligare erfaringar med KRIK har likavel egentlig vore så som så. Hverken KRIK Tysvær elle Arena va vel heil topp (sorry folkens...) men SKB derimot e jo heilt fantastisk! For et miljø, for ein gjeng! Eg blei fortalt at eg måtte for all der ikkje gå glipp av faddervekå for då kom eg ikkje te å bli kjent med så mange. Eg gav blanke i heila faddervekå, men kan vel ikkje akkurat sei at eg har lidd nåken nød av den grunn! Ein av grunnane te at Student KRIK e så bra e rett og slett det utruligt inkluderande miljøet. Her føle eg meg velkommen, her føle eg meg hima:) Alle folkå i styret gjere rett og slett ein skikkelig bra jobb! Gjett om eg glede meg te ballsportturen i mårå!

Så då må eg bare sei takk til Kjell Markset, den geniale mannen som starta KRIK, og ikkje minst til Jesus, for det er i ham vi lever, beveger oss og er til! (Apg. 17. 28a)

1 kommentar:

Anonym sa...

Amen!
Hva hadde vel Bergen vært uten KRIK?! En grøssende tanke...

Sees på tuuuuur! :D