onsdag 21. november 2007

Happy birthday...

... to me! Jaudå, då va frøknå blitt 20 år, så nå blir det feiring og swing på Scotsman! Hah, ferdig med tenårene - ka ska dokke mobba for nå?;)

Dagen i dag begynte med ein laaang dag på skulen, men endte veldig bra med tidenes beste bursdagsmiddag! Lillian og Victoria hadde nemlig laga middag te meg når eg kom him frå skulen halv sju, svulten som bare det. Og så kom Kristian på besøk og åt med oss:) Venner og familie har ringt og sendt meldingar heile dagen, eg har fått blomster (imponert av at du kjøpte yndlingsblomstene mine uten å vær klar øve det Kristian;), masse klemmar, bursdagssang i sjutidå i dag morges, og pakkar i posten:) Ka mær kan eg be om?? Eg har fremdeles vondt i kjeven fordi eg smile så masse for tiå, så te alle dokke fantastiske folkå eg har rundt meg; takk ska dokke ha, eg e så gla i dokke!

Wohoo! Eg har fått pakke i posten av lillesøs og lillebror.
Konge! Bursdag e jammenmeg kjekt!



Vel... eg måtte jo nesten få ut nåken bilder av den kjekke karen min og! Batteriet på kamerat gjekk dessverre tomt før me fekk tatt nåken bilder som blei klare og fine...
Men det komme nok nåken ittekvart;) (E an ikkje kjekke vel?!!;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ser ingen bilder eg.. hmm.. någe gale me internetten min då??:S

Anonym sa...

prøvd monge gonger, men neih! ingen bilder å se!
bra du hadde ein bra bursdag!! sånn d ska ver;) hils victoria masse og spør hu ka hu ønske seg t jul;)

fru Jørgensen sa...

Nå håpe eg dei funke! Victoria ønske seg ein mann te jul. Det e 'kje det hu seie, men det e eg overbevist om haha:p

Anonym sa...

Hahaha!! jah funka nå:) Du som må hjelpa hu me d, du som bor der:P