fredag 4. januar 2008

Takk for det gamla - godt nytt år!

Vips så va 2007 forbi, året har gått så fort, møkje har skjedd! Takk for mange gode minner! Her e litt av året som gjekk i bilder;

2007 begynte heilt fantastisk med ein måned i Latina Amerika med klassen min på Valdres fhs. Stillehavsøy, vulkanar i Guatemala og å bu sammen med ein familie i ein landsby i El Salvador... eg lengte tebake!
Tiå gjekk så alt for fort, men det sista halvåret på Valdres va lika bra som det førsta! Skiturar, bål, teambuilding, elevkveldar, turar, internatliv, karneval, bergensturné, rangling og generelt bare kos!
Eg tilbrakte sommaren min på Gilde. To og ein halv måned med å pakka skinka. I say no more.
Men eg fekk faktisk 2 dagar ferie... så då blei det ein liten tur på Skjærgårds:)
Eg har drømt om å begynna på fysioterapi siden 1. klasse på Skeisvang, og nå i haust flytta eg te Bergen, sammen med Victoria og Lillian på Salemloftet, for å begynna å studera:) Ufattelig bra by; knallkjekke klasse, bra studie og masse bra folk i KRIK og Salem, kan det bli bedre? (nei!)
Hybelkveld med KRIK hos oss, 121 stk på besøk... fullt men bra!
Eg og Victoria nyte utsikt og solnedgang oppe op Fløyen ette KRIKtrening på Skansen:)
Vår fantastiske og minnerike haustferie :)
Sydnestreet vårt, ein vakker solskinnsdag (ein av dei mange i haust!)
Eg traff an og lot meg sjarmera av denna kjekke karen allerede tidlig i september, men det blei november før det blei nåke action, og eg blei invitert ut på date;)
Bursdagsfeiring! Kjempekos med øve 30 stk på besøk, det e jammenmeg mange bra folk her i Bergen! Me lure forresten endå på kim så putta salt i sukkerbøsså vår... me har ein mistanke om at det skjedde denna kvelden!
Julebord og juleball opp og i mente! Her e frøknene klare for KRIK julaball:)Og så ein liten dæsj eksamenslesing i desember...

Det va ufattelig trist å slutta på Valdres, året der va heilt fantastisk, og Latin-Amerikaturen satte djupe spor! Men når eg satte meg på bussen på vei te Bergen 14. august va det førsta som kom når eg skrudde på mp3spillaren Gavin DeGraw som sang "Oh this is the start of something good". Og det va det jammenmeg! Starten på nåke godt!

Ingen kommentarer: