torsdag 31. januar 2008

Ka gir du meg? Jo - sjokolade og pizza!

Skuledagen e øve, og Aina og Ingebjørg e på vei him, mens eg tenke å kjøra litt sjøldisiplin for ein gongs skyld, og gå på lesesalen. Åååå eg e så godtesjuke! klage eg på inn te lesesalen (det e litt lov å klaga når dei andre to ska him for dagen, og i tillegg ska på skitur te Myrkdalen me KRIK i helgå, nåke eg dessverre ikkje ska..) Men då komme engelen Aina og seie at hu har ein sjokolade i sekken eg kan få:) Mmmmm!

Så, i 4 tiå, ette et par timar på lesesalen tusle eg meg him, svulten, våt (jepp, det regne),og lite gira på fysiologiprøven som eg vett ligge og vente på internett. I det e komme inn dørå skremme Lillian livet av meg (det har aldri skjedd før...) Men det gjere ingenting! For Lillian hu har lagd pizza, så eg får pizza te middag:D

Takk for sjokolade og pizza, Aina og Lillian, you made my day:D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med sjokolade, pizza, lesing og gode venner! Det fortjener du! Forresten veldig spent på hva du konkluderer med nå som poll'en din er stengt og bare 33% åpner med en hånd! Trudde det var fler av oss....

Solveig sa...

Må sei d at eg ikkje e overraska over at 66% bruke to hender:P D såg ikkje sånn ut ei stund men...