lørdag 5. januar 2008

Ombo + kalkun + brettspill + bra folk + rakettar + omgangssjukå = nyttår 2007

Ka får du hvis du tar ei hytta på Ombo (Du vett kje kor det e du heller? Det ei øy i Ryfylke..), ein gjeng med knallbra folk, ei kalkun på 11 kilo, ein del rundar med brettspill og rakettar? Jo, ein prima nyttårsfeiring!

Denna nyttårsaftå feirte eg i lag med Kristian og hans venner, og det viste seg å vær ein knallbra gjeng, så denna nyttårsaftå blei absolutt ein suksess!

I tillegg te obligatoriske nyttårsting som god middag, finstas, rakettar, stjerneskudd og god stemning, e det obligatorisk å spela spel når ein e på hyttetur! Alias (ein ska forklara et ord uten å bruka selve ordet) blei ein slager på denna turen, me jentene va såklart best, konkurranseinstinktet kom godt fram, og ikkje minst, det kom nåken gullkorn i løpet av omgangane!
Eksempler e Kristians umiddelbare reaksjon på forklaringen "heilt naken"; Good!
E
ller Daniel sitt svar på "jentene bruke det når dei han mensen": p-piller!
Europa på boks blei og flittig prøvd, så nå har me lært ein del unyttige fakta om diverse land i Europa;)

Hadde det ikkje vore for morgenen 1. nyttårsdag hadde denna nyttårshelgå kun fått pluss i bokå! Men nå hadde det seg sånn at både eg og Kristian våkna med omgangssjukå... Og konklusjonen min e at eg i alle fall ikkje ska ha nåken baby med det førsta... å våkna kvalmen og springa ut på toalettet og kasta opp va 'kje akkurt no digg for å sei det sånn! Ryktene ska ha det te at det va fleire som fekk det dagen etterpå og..

Bordet e dekka, Anna gjorde ein god jobb med borddekorasjonen!
Detta va så nasty at eg egentlig ikkje tørr legga det ut, men det e så morsomt at eg må likavel... detta lagde med då saus te kalkunå på! Tipp ka det e!Ingen ska klaga på at guttane ikkje hjalp te på kjøkkenet! Her e Petter og David i full gang med å skjera opp kalkunå! David og Kristin med ein av dei svære og festlige smellbongbongane frå England! Den svæææra kalkunå vår på 11 kg David og Kristin
Wohoo! Me har fått kroner!
Eg og Kristian va dessertansvarlige, her trengs det konsentrasjon!Og sjå kor bra resultatet blei! Smakte godt gjorde det og! Ikkje nåke hint av bålsmak her nei!

Et av dei mislykka sjølvutløysar bildene våre...
Kristian, Petter og meg i et herlig nyttårskyss;)
Ingemar, Erlend og Magnus va ivrige rakettoppskyterar:)
Anna med stjerneskudd
Daniel med den fantastiske NLM jakkå;)Europa på boks:)
Anna og Kristian:)Her e me på vei him, Kristian ligge så et slakt...
...og eg kjørte, her har me ein aldri så liten stopp på Finnøy. Stemningen steig betraktelig i bilen ettepå. Eg blei (midlertidig...) bedre ette å ka kasta opp, og Kristian godta seg øve meg...
Eg fekk forresten ein del blikk på ferjekaien. Det e kanskje forståelig når sjåføren va kvalmen som bare det og antagelig såg rimelig fyllesjuk ut og det e 1. nyttårsdag;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha!!! Den halsen på kalkunå såg ikje go ut, såg heller ut som d gjekk hardt utover ein av guttane sitt utstyr i den grytå!! NASTY!! men løye:)
Herligt å spy då:P tsss...