torsdag 10. januar 2008

"Studiedag"

Det e onsdag, det e orkanstyrke i vindkastå ute og regnet piske mot vindusrutene. Eg har studiedag, men ka bruke eg dagen te? Det e faktisk bare januar, så eg og Ingebjørg tok fram våre handy sider og malte (endelig) rommet te Ingebjørg:) Så istedet for ein mindre delikat gulfarge på veggene, e det nå lyst og fint der. To strøk på veggene og nåken hyller e ikkje verst det! Og når kvelden blir avslutta med ein tur på Det Lille Kaffekompaniet sammen med Kristian, kan ein jammenmeg ikkje klaga på mørke kveldar og surt vær her i Bergen:)

2 kommentarer:

Ingebjørg sa...

Tusen,tusen takk for malehjelp!! Du e ein knupp=) No leve bloggen i Sydneshaugen igjen og,så eg love da komme ein oppdatering på rommet i løpet av helgo...

fru Jørgensen sa...

Eg glede meg te å sjå resultatet;) Og eg må sei det va kjekkare å mala enn å gjera skuleting... koselig å vær inne når det regne og blåse ute!