tirsdag 22. januar 2008

Forklaring på bh-spørsmålet

Alt ein kan komma te å diskutera... her ein dag me satt på biblioteket på skulen og prøvde å finna ut ka så feilte pasienten vår med smerter og innskrenka bevegelighet i skulderå, kom me inn på denna diskusjonen; Bruke du ei eller to hender når du tar av deg bh'en? (pasienten hadde då promlemer med å ta av seg bh'en hvis du ikkje fatta koblingen..)

Jentene va uenige, men dei fleste viste seg å bruka to hender. Henrik, som har ein egen evne te å havna midt mellom alle fysio-jentene, va derimot svært så fornøyd når han kunne fortella oss at han trengte bare ei hånd for å fjerna bh'en!

Siden det va så stor uenighet om saken, lure eg nå på ka lesarane av denna bloggen pleie å bruka, så vær så god, svar i vei på min lille avstemming på sidå her!

4 kommentarer:

Anonym sa...

All PR er god PR er det ikke? I dette tilfelle er jeg litt i tvil...Jeg er midt i blant fysiojentene og kan åpne BH'er med en hånd...hmmm...Fortjener hvertfall å få link til sia mi for dette, gjør jeg ikke?

fru Jørgensen sa...

Link ska du få Henrik! Nå ser eg at det e god aktivitet på siå di, bra, det like me:)

Og når det gjelde omtalen av deg, så e vel grunnen te at du alltid havne mellom jentene fordi du e ein rektigt så sjarmerande kar og drar damer.. e de kje?!?

Ingebjørg sa...

Ei hånd seff! Dinna her vinne me lett Irene;) Grunnen te at Henrik alltid havne midt i mellom oss e jo heilt klart for at me e uimotståelige!

Anonym sa...

Tennenen...