fredag 21. desember 2007

I miss you guys!

Forrige fredag reiste Victoria himøve, og på onsdag reiste jammen Lillian og. Eg hadde planlagt å gjera dei siste forberedelsane før jul her i Bergen og slappa av litt, så planen min va å vær her heilt te i mårå, lørdag. Men eg må sei det e tomt her uten dokke jenter, eg savne dokke eg! Så dessa siste dagane har eg har tilbragt minst mulig tid i Sydneskleiven! Glede meg te å komma him te Tysvær og sjå dokke igjen!

Bilde fra tidligare i desember, her et tuttene e klare for
KRIK julaball:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

For meg virke det som dåkke kun går me slækkekler når dåkke e heima... E dettan de berømte klean? I såfall e eg imponert øve pyjamasene! :D

fru Jørgensen sa...

Kan nok ikkje skryta på oss at pyjamasane/slækkebuksene våre e så fine nei... her e me jo dressa opp te ball! Usikkert om me e lika lekre te kvardags;) Men det seies at de smukke kler alt, så det vil eg jo egentlig tru...