torsdag 21. februar 2008

Valdres - ¡vengo!

Det begynne å bli ei stund siden 15. mai, dagen eg slutta på Valdres Folkehøgskule. Men nå e ventetidå øve, om et par timar sette eg meg på toget med kurs mot Valdres igjen! Gjett om eg glede meg! Glede meg te å sjå alle dei fantastiske folkå igjen, te å sitta og skravla og eta Rigmor sin mat i matsalen, te å rangla, kjenna snø under beinå, mimra, og rett og slett bare nyta den deilige stemningen som bur i bygningane på Heimsyn! Nå ska eg bare pakka først...

1 kommentar:

Møyfrid sa...

Det e jammen meg et år si fjorårstreffet okka.. Då va d dokke som va "nye" og levde et herligt liv i snøen. Send et smil te årets eleva - plutselig treffe du di i Bergen te høsten!

Og hils Rigmor og lærargjengen frå meg! Skogtun, bakken, isbanen, påskegg på meny, hallen... SUKK! 2005/2006 va jammen meg et minneverdigt år!