mandag 25. februar 2008

Fjorårstreff på Valdres

Livet
er den beste skole, men
Valdres Folkehøgskule
tar kortere tid!


Henging i hallen, maten re Rigmor, sitta lenge i matsalen med ein kopp kaffi eller te og den gode samtalen, vannkrig, snø, rangling, handla påskeegg på Meny, alle dei herlige folkå, mimring te den store gullmedaljen med filmar og bilder, treffa lærarane, latter, tårer, ein herlige biltur te Bergen igjen med bla eting av French Fries...

I helgå va det tid for å treffa alle folkå igjen- det va tid for fjorårstreff! Det va akkurat som om me bare hadde vore på ferie, folkå va dei same, stemningen va god, det va godt å komma tebake!

Tårene satt laust i helgå, linjesamling med den herlige spansk-klassen, det måtte skje, tårene spratt samtidig som eg lo, eg har savna dokke jenter! Og når eg fekk brev frå familien min i El Salvador kom i alle fall tårene!

Det blei ikkje så mange bilder frå helgå, hadde ikkje tid te det, men nåken få blei det nå. Uansett, helgå va ein suksess frå ende te aen. Mandag va eg lettare redusert ette ei langhelg med masse rangling, men det va så evig verdt det!

Meg og min kjære Marit i hallenMe har fått brev fra familiane våre i El Salvador, her sitte Inger, min fantastiske (og nyforlova) lærar og oversette for Karoline:)Kari og Lise:) Lise ser eg både titt og ofta, men Kari e dessverre i Trondheim for tiå
Mmmmm, taco!
Karoline med sine nye fine krøller:)
Espen krevde som vanlig massasje...
Therese og Kari:) Godt å sjå igjen folkå som holde te i Trondheim!
Espen, Therese og Anders:)


Eting av French Fries i bilen på vei him;
Siv-Iren
Malvin, tidligare elev og stipp
Kjetil, den desidert skumlaste!

Det kjennes litt rart at me aldri ska samlast på den måten igjen, neste gong har det gått 5 år siden me slutta, og møkje har nok forandra seg. Men det va godt å ha denna helgå samen med den fantastiske gjengen eg har hatt det besta året i mitt liv samen med!

Ingen kommentarer: