mandag 4. februar 2008

Praksisplass - fryd og glede!

Ette å ha ringt ørten plasser, med lika mange avslag begynte eg å bli ein smule bekymra. Det viste seg nemlig å vær ganske mange fysioterapeutar som ikkje hadde mulighet te, eller ville ta i mot praksisstudentar. MEN! I dag, endelig va det positivt svar å få:) Så i 3 veker ette påske ska eg ha praksis i Skjold, dvs eg ska vær hima i ein heile måned! Eg komme nok te å savna Bergen, men eg glede meg og, trur det kan bli veldig bra, og ikkje minst spennande!

Og om få timar lande Maria på Flesland. Her i Sydneskleiven får me nemlig besøk frå sjølvaste hovedstaden! Me glede oss, i dag e det rett og slett bare fryd og glede!

2 kommentarer:

Anonym sa...

praksis hos han eg gjekk t då! Koslig mann d!;)

Anonym sa...

va meg maria som skreiv den kommentaren:P haha