torsdag 7. februar 2008

Besøk frå Tigerstaden!

Endelig kom vår kjære Maria te Bergen - et sårt ettelengta besøk! Hu har nemlig rota seg bort te Oslo på Staffeldsgate, men nå blei me her i Bergen beæra med et besøk:) Kos kos og atter kos frå begynnelse te slutt! Dessverre kom slutten litt fort. Glede meg te å sjå deg i påsken Maria!

Det blei 3 dagar med prat og latter, bollemandag (når me hadde bollesøndag va nemlig verken Lillian eller Maria her!) og fetetirsdag, besøk, mas og fjas, kafébesøk, fløytur, bytur og ligrettospeling... det skifta litt kem så vant den, men uansett så tapte eg kvar gong. Men men, eg har bare ein ting å sei om det jenter; uhell i spill - hell i kjærlighet! hehe;)

Flotte bilder er å skoda på bloggen te Lillian!

2 kommentarer:

Solveig sa...

Den uhell i spill, hell i kjærlighet vet eg ikkje om eg har sett så mye t men.. Kanskje d bare e meg:P

fru Jørgensen sa...

Vel, det e nok håpe for deg då, det komme nok! Det e nok verre med dessa tuppene så drive og vinne i ligretto...