søndag 3. februar 2008

Søndagsmorgen kl 06.41

Ja, du såg rett! Søndagsmorgen kl 06.41 ringte vaktselskapet, då va det ikkje så sinnsykt digg å vær vaktmester!

Trøtte som bare det tusla eg meg ner og sko skru av alarmen. Eg rekna med at det bare va ein feil som vanlig. Men neida! Nåken hadde knust glaset i hoveddørå nede. Og når han i vaktselskapet sa at eg burde nok ikkje gå inn, og eg allerede sto inne (eg komme jo frå innsidå..), må eg innrømma at eg va ikkje så vedigt høge i hatten nei! Så den som må bruka sin dyrebare nattesøvn (ette å ha sove ca 3 og ein halv time) på å venta på politi og glassmester, jo det e meg det!

Ette detta blir Torleif som henge på ringeklokkå kl 10 søndagsmorgen for å komma seg inn for å styra prosjektoren faktisk bare piece of cake! (Det va forresten ingen oppfordring)

Ingen kommentarer: