torsdag 28. februar 2008

Nynorsk

"Eg kjenner ein som bytte frå nynorsk til bokmål då han begynte på vidaregåande. I dag er han einsam, ugift, arbeidslaus, alkoholisert og ute av stand til å gjere greie for seg. Luktar gjer han også. Alle eg kjenner som heldt på nynorsken då dei begynte på vidaregåande, har i dag interessante og godt betalte jobbar, mange gode vennar og ekstremt stimulerande kjærleiksliv. Dessutan ser dei veldig bra ut, alle som ein. Fine tenner har dei også. Eg berre nemner det."
- Are Kalvø

Skummelt... eg har nemlig bytta! Jaja, sånn kan det gå, ein må leva med sine val!

8 kommentarer:

Anonym sa...

det e aldri for seint å snu!!

Anonym sa...

ikke fortvil du. nynorsk eller spynorsk som jeg liker å kalle det er bare tull,
mens bokmål er gull.
(rim)

siv-iren

Anonym sa...

*kremt kremt*

Anonym sa...

eg synast at du skal gå over til nynorsk eg. det ligg nermare slik du snakkar :)

Anonym sa...

nynorsk er kult
ikkje gult
veldig nydeleg
og ikkje minst prydeleg

Anonym sa...

Irene! Du lukter ikke! Ta det fra en som vanker rundt deg mens vi har lite klær på opptil flere ganger i uka!

I tillegg vil jeg bare si at det er en grunn til at "NYNORSK" blir kødda så mye med for tida (f.eks noregs mållag/nazister i Ut i vår hage). Nynorsk er harry og ubrukelig!

Det er aldri for sent å snu, men hvis du gjør det kan du like godt grave deg ned!

Kjetil sa...

nynorsk e jo ikkje ubrukelig! null stress å bruka d, d va ein usakleg påstand. irene, nå e d på tidå at du skifte t nynorsk igjen. du vett jo sjølv at d e d som e best!

Anonym sa...

Som ein som nytter litt av alle kan eg sei at det som gjer deg mest på alle plan er nynorsken. Du får eit mykje betre sjølvbilete om du nytter landsmålet, det kan eg skrive under på. Eg har og høyrt kviskring i krinklar og krokar at det å nytte nynorsk gjer deg heit! Og sjølv om verken underteiknande eller bloggar har behov for nett det, så er det fortsatt noke å tenke over.

Med varm hjarteleg helsing frå Øyvind