onsdag 19. september 2007

Mamma altså!

Min kjære mamma blir stadig utsatt for min ustoppelige taleflom - ka e det 'kje me har FriFamilie for?
Og i det sista eg har gnålt om e at eg ønske meg (ja det e jo 'kje sååå lenge te eg har bursdag!) et skjelett (hvis du tenke "særing" nå e min unnskyldning at eg studere fysioterapi...) og et par laaange ullsokkar med mønster (eg fryse jo alltid!). Detta va jo egentlig ikkje nåke eg rekna med å sjå nåke te i nærmaste framtid, men neida, trur du 'kje mammen fikse opp og sende litt omsorg i form av deilige ullsokkar opp te den "stakkars" studenten som har flytta himafrå?!


Itte å ha vært i praksis og snakka med ungdommar som blir mishandla fysisk og psykisk hima, og meine at det e umulig å vær lykkelig, sette det ting i perspektiv å ha så fantastiske foreldre så alltid fikse opp, enten det gjelde mitt behov for fancy ullsokkar eller ting så muligens e av ein litt viktigare art. Og hvis det sko vær nåken tvil - pappa e 'kje nåke dårligare enn mamma sjøl om han ikkje strikke sokkar te meg!
Eg påstår at eg ikkje lengte him, men det e nå godt å ha telefon igjen;)

Ingen kommentarer: