onsdag 26. september 2007

...Jeg vil bo under et fossefall... (?)

"... Jeg vil leve der din eld bryter fram
Jeg vil bo under et fossefall
Jeg vil drikke av din himmelske strøm
om og om igjen

Jeg vil leve av deg!
Jesus, leve av deg! ..."
Ungfila - Leve av deg

Jada, eg vett det. Me e vaktmesterar i Salem. Så me burde kanskje takla detta. Men e det litt krise på gang her. For nå hørres det ut som om me faktisk bur under et fossefall, i alle fall et lite et...

Greit nok, dusjen har dryppt heilt siden me flytta inn . Kontinuerlig. Men nå har situasjonen på badet utvikla seg, og det utvilsomt i negativ retning... For nå renne nemlig dusjen . Kontinuerlig.

Men som Lillian så fint og frustert sa det her i kveld; "Me får bare lata som om det e ein liten sildrande bekk!" Eventuelt et aldri så lite fossefall, og så kan me synga videre på Ungfila sin sang mens me vente på handymannen så ska komma for å fiksa dusjen vår. (For... vaktmesterane måtte få hjelp utanfrå, det måtte nok ein mann te...)

Eg likte bedre fossefallet me bada under, etter fjellturen på Cinquera i El Salvador

Legg merke te den fina strålå som rett og slett bare renne og renne..


Men det komme jo forresten nåke positivt ut av at dusjen lekke og. For det e null stress å gå på do (hvis du av ein eller aen grunn sko ha problemer med å få ærendet ditt unnagjort), for her sildre det støtt og stadig:)

2 kommentarer:

Lillian sa...

Gi meg styrke!! d funke kje sjøl om eg prøve å innbilla meg at d e ein ein sildranes foss, eg blir gal av både dusj og data!?!

Anonym sa...

Haha! Det vakkje for liten stråle på den dusjen...! Da er ikke dryppinga på kjøkkenet vårt noe å klage over likevel.. :p