torsdag 20. september 2007

Fysioterapistudenten i praksis!

Etter ein drøy måned som fysioterapistudent bar det denna vekå ut i praksis, observasjonspraksis vel og merka! Eg har gått i hælane på 4 knallkjekke fysioterapeutar (bla. tidligare landslagsspelar på landslaget i volleyball;) Og e forhåpentligvis blitt litt klokare nå.

Fysioterapiklernå mine e fantastisk gode å gå i!

Det har vore kjempespennande, veldig lærerikt, og eg har oppdaga at fysioterapeutar drive med møkje mær enn eg va klar øve! Så sjøl om enkelte salem-guttar trur det bare e tafsing på detta studiet (joda, me har jo faktisk faget "Berøring" på timeplanen), så dreie faget seg om så utruligt møkje mær enn massasje! For i løpet av dei 3 dagane med hadde i praksis har eg vore borti eldre, scizofrene, vanskeligstilte ungdommar, spedbarn, småbarn, hjemmebesøk, muskelsykdommar, hjelpemiddelutprøving (syyyykt kjekt å sitta på tandemsykkel for funksjonshemma!)++

Eg har sett mange tøffe skjebner i løpet av denna vekå og møtt folk eg har fått utrulig stor respekt for! Det har sett ting litt i perspektiv og eg har oppdaga (for andre gong - gjekk og et lys opp for meg på landsbygdå i El Salvador) at eg e født med sølvskei i munnen! (ev. med gullhår i rævå - litt mær likt meg å komma med det uttrykket, men passe deg seg?)
Men så givande det e når du får sjå at det du gjere faktisk har betydning for folk! Eg glede meg te resten av studiet (sjøl om eg nok burde pugga anatomi og fyiologi nå i stedet for å sitta her og blogga...)

Ingen kommentarer: