torsdag 20. september 2007

La det swinge!

Studentlivet e ikkje bare lesing - tvert i mot! (Det e kanskje litt vel masse kos og mos i forhold te studering for tiå forresten..) Og i dag va dagen for swingkurs med Student KRIK. Vannvittig kjekt; ein liten gymsal, 60 rimelig uerfarne swingdanserar, latter, overvekt av guttar (utrolig men sant!), herlige musikk og flinke intruktørar. Det e ein fryd å dansa med dokke guttar, når dokke e så flinke te å føra og lukte så godt, mmm;) Joda, kvelden va vellykka, og eg va sliten som bare det når eg kom him. Eg glede meg te neste gang, og å svinga meg på Scotsman utøve hausten:)

Det va utruligt kjekt! Legg merke te at me holde på le oss i hjel i bakgrunnen...

Sjekk ut galleriet på siå te Student KRIK Bergen for fleire bilder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska sei du oppdatere, konge! Herrligt at du likte deg på swing!
Her hima går alt i et bankanes kjør nå, tjoheisann her blir d bryllup!:)
Kos dokke masse i helgå!
Traktorklem!