søndag 16. desember 2007

Usaklige ting eg lure på

Nå i eksamenstiå e det møkje løye så svirre i håve mitt! (det e det forresten te vanligt og egentlig..) Her komme et lite utdrag av alle dei usaklige tingå eg for eksmpel lure på:

Koffer e eg konstant svulten når eg lese te/skrive på eksamen?

Kossen har det seg at eg va så trist at eg grein når eg la meg i går, mens i kjerkå i dag va eg så gla at eg grein? Ka skjer med humørsvingningar og grining i tide og utide?

Koffer får eg nesten uten unntak wow eller nåke lignande som reaksjon når eg seie ka eg studere? E det så veldig spesielt å studera fysioterapi? Eller har veldig mange et hemmelig ønske om å bli fysioterapeut?

Ka i all verden ska eg finna på te Kristian te jul? (den der va forresten veldig saklig!)

Koffer klare eg aldri å treffa dørå? Eg dunke konstant borti dørkarmen...

Koffer får eg alle dei gode ideane mens eg sitte på do? Eg satt for eksempel fast med ei oppgava på hjemmeeksamenen i dag, men så tok eg meg ein tur på do, og der datt svaret rett ner i håve på meg!

Kossen har det seg at eg kan ligga og lesa heila nattå om eg lese ei vanlige bok, men hvis det dreie seg om ei pensumbok så blir eg søvnige etter 2o minuttar?!?

Koffer fryse eg alltid så ekstremt på rompå? Det e ingen andre eg kjenne så gjere det!

6 kommentarer:

Anonym sa...

en ting jeg kurer på irene, er hvorfor i alle dager dukker du alltid opp hver gang "når jeg gjør noe ingen lissom ikke skal se ute i offentligheten" slår ikke feil altså...

Christine=) sa...

Fordi!! derfor...me lure på alle verdens merkeligaste ting...og eg og ei venninna har fonne ut koffer! D e Gud å sitte der oppe i himmelen og kjede seg av og teat han må skapa litt undehalding her nere på jordå;) Lykke te me dei site eksamensdagane!!!

fru Jørgensen sa...

Haha Siv-Iren, har eg nåken gong komt forbi mens du drive og hive på svære pinnar, eller knabbe plakatar?

Anonym sa...

Eg og fryse MASSE på rompå, 90% av tiå e an iskald!!! nytte ikje me superundertøy ein gong!!! sære greier.. me har sikkert så store romper at blodet ikje får komme t skikkelig, rett og slett dårlig blodomløp på stompen:P

Anonym sa...

ej kan svare dej på koffor du ikkje klare å lese heile natta på ei pensum bok , d e fordi du berre stimulere eine hjernehalvdelen, den ikkje kunstneriske, å då begynne den å kjede sej, å dermed blir du trøtte. men når du lese ei vanlig bok so blir den også stimulert gjennom fantasien din, å derfor kjeda den sej ikkje. sånn e d! ;) hehe

fru Jørgensen sa...

Konge! Et saklig svar på mitt usaklige innlegg, Takk karoline:)