onsdag 5. desember 2007

Hekkan på loftet!

Ja, det e nemlig nåken så har dreve hekkan med oss!

Havregrauten eg skreiv om i går blei ikkje så fantastisk med salt på... Salt ja, det e nemlig nåken så har hatt salt i sukkerbøssa vår!! Den av oss her på loftet som finne på fanteri e meg... men siden detta ikkje e mitt verk, og dei andre to og nekte for det, e konklusjonen at det e nåken utenfrå som har dreve sabotasje. Og siden det va øve 30 mann her på bursdagsfeiringå mi for ei litå stund si e muligheten godt te stede for akkurat det!

Lillian har ein teori om at det e den same skurken som har stukke av med bossdunken vår, men eg vett nå ikkje heilt eg. Tips mottas med takk!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Eg trur eg veit kven det er...

Anonym sa...

Haha...festlig påfunn!

Hmm.. har en mistenkt jeg å.. :p

Christine=) sa...

D va kje meg....eg låååve.....

fru Jørgensen sa...

Sei det!

Astrid sa...

Eg trur d e nissen!
Det er jo desember så då blir d sånn, men d komme nok ein julaglede og ;)

Anonym sa...

Si hvem du mistenker da..! ;-)
Arti å høre.. :p

fru Jørgensen sa...

Eg har jo ikkje peiling, ane ikkje, det e dokke så må komma med dokkas mistenkte!

Anonym sa...

Er det en gutt eller ei jente tro?