lørdag 1. desember 2007

Advent på Salemloftet

Når eg sto opp va det førsta så møtte meg Lillian som va i full gang med å henga opp julalys på kjøkkenet, julamusikken strømma ut fra rommet nas, og eg åpna førsta lukå i kalenderen min:) Ja, nå e det jammenmeg advent på Salemloftet!

Eg har nok ikkje vært den ivrigaste på adventstiå, men eg må sei at det e umåtelig koselig! Og nå går det jo slag i slag her; i kveld e det tid for julaballet te Student KRIK, og i går va med på julabord på Hotell Norge med PwC, jobben te Kristian. Der va det 4-retters middag med dessert både etter forrett og hovedrett, Mmmmm! Slå den du! Og så blei me spurt om me va gift, hahaha, vel det va kanskje liiiitt tidlig?!!!!
Ventetiå e her, me vente på at Frelsaren ska bli født!

2 kommentarer:

Lillian sa...

Gjett om d va rett før eg styrta inn i sengå di i dag, mn klarte å styra mg;)

"I dag e d fysste desember
alle nissungar må opp og stå, ut og gå. D e fysste desember i dag!"

Anonym sa...

Endelig endelig...! Fryd og glede for at det er desember! :D