mandag 3. desember 2007

Julastemning og eksamenslesing i Sandviken!

Trond og Kristian som bur der e ferdige med eksamenar for godt(og godte seg øve det), men det e ikkje eg, eg har jo faktisk såvidt begynt! Men når Lillian sko ha styremøte hos oss i dag evakuerte eg ut i Sandviken for å lesa te eksamen der. Så fekk eg ro, og så fekk eg spredd eksamensstresset litt... Haha, ja då blei det nok masse eksamenslesing tenke vel du nå.

Vel før det førsta sa Ingebjørg det sama, så då leste eg på rein trass for å motbevisa det. For det andra fekk eg ikkje lov te å gjera nåke aent av Kristian. Eg blei forlatt i ståvå med bokå mi, og då va det ikkje så møkje aent spennande å ta seg te. Kunne ikkje setta meg på rommet mitt og lata som eg leste då... I tillegg fekk eg servert kaffi og knallgod middag, så det viste seg rett og slett å vær et lurt trekk detta her! (Men eg ska ikkje skryta på meg at eg leste heeeile kvelden... men det e jammenmeg lov å ta pause når det e blitt kveld!)
Julastemningen har ikkje bare nådd Salemloftet, og ute i Sandviken hos Kristian va det blitt tendenser te julastemning. Han har nemlig pynta den skabbete bjørkefikenen sin med farga julalys. Eg e litt skeptisk te om det kan kallast vakkert (nåke han gjorde). Men for å sitera Kristian: Skjønnheten komme ikkje utenfra, bjørkefikenen har personlighet! Og det kan eg forsåvidt vær enig i. Koselig va det i allefall!

Ingen kommentarer: