tirsdag 4. desember 2007

Tankar på vei him

Det va mørkt når eg gjekk på skulen i dag, og det e mørkt når eg går him. Eg e trøtte og sliten itte ein lang, men bra dag med ferdighetstrening i fysioterapi, og eksamenslesing. Og så begynne det å regna. Eg har ikkje på meg regnjakka og har ikkje med meg paraply.

Likavel må eg bare smila. Det e bare småregn, så eg blir ikkje blaut. Det e lys overalt som lyse opp den ellers mørke og regntunge byen. Det e godt å bare gå og tenka. Det komme ein Bjørn Eidsvåg-sang på mp3-spillaren og kjenne plutselig ein trang te å be for alle dei eg e glade i. Og å takka. Takka min himelske Far for alle dei fantastiske folkå eg har rundt meg, for alt eg har fått, og for kor godt eg har det.

Og når eg komme him koke Lillian havregraut te oss. Takk Gud for gode venner, småregn og havregraut!

1 kommentar:

Lillian sa...

Åååå...du e go tutta! Kosligt md middag te tross for salt og små korn;)