mandag 22. oktober 2007

Tørt brød ---> prima kyllingmiddag!

Det e mandags morgen, Lillian har som vanlig god tid, mens eg stresse rundt med litt mindre god tid (som vanlig). Det lukte toast frå kjøkkenet og idet eg komme inn på kjøkkenet på jakt itte litt frokost oppdage eg at Lillian faktisk har spist opp det tørra brødet mitt! (Riktignok i den truå at det va hennas eget...) Oooops, då blir det dårligt med både frokost og nista i dag gitt! Men alt ordne seg jo, eg tok bare turen innom Rema.

MEN! Så komme årsaken te at eg meine at detta va verdt et blogginnlegg... For når eg kom him lukta det nemlig GODT i leiligheten. Lillian hadde lagt middag te oss, og på menyen sto det kyllingfilet med stekte båtpoteter m/ost, bernaisesaus og ananas... Altså, eg bytta et halvt tørt brød med knallgod middag, mmmmm! Slå den du!

1 kommentar:

Lillian sa...

puh...den redda eg meg visst fint ut av:P bør vel nevast at eg hadde max dårlige samvittighet når eg tok fatt på skulevegen...

kos og mos frå brødtjuven;)