lørdag 6. oktober 2007

Operasjon "Haustferie", del 5

Eg trudde ikkje at Haustferie kunne bli nåke bedre. Men så feil kan ein altså ta! For på fredagskvelden satte me på ny kursen mot Fløyen, men denna gongen hadde me med oss selskap, ein liten, men goe gjeng! Fem spreke sjeler gjekk opp, mens dei ved-ansvarlige tok banen opp (men det sko nå vel bare mangla!). Veden va dyr, så her sko det brennast bål, til og med vedapinnen Silje mista uti vatnet måtte Øyvind henta opp igjen;) Og det va godt me hadde masse ved med, for nattå den blei lang!

Lillian, Sunniva (og Silje) bare med seg ved i søkk og kav!

Itte ein fin rusletetur fra Fløyen og innover mot Stoltzekleiven fant med oss ein fin bålplass i ly for vinden (etter at me hadde beundra utsikten øve Bergen by ei stund - og nei, det ser fremdeles ikkje ut som lava!). Og då va det bare å finna fram godsakene, så her blei det både kakao med krem, kaffi og ikkje minst kanelboller på pinne stekt øve bål. Det krevde sin teknikk å få det bra te, men godt va det nå i alle fall! Popcornet blei ikkje lika vellykka denna gongen som ved tidligare forsøk, tolmodigheren strakk rett og sltt ikkje te, så det blei bare Øyvind og Irene som fekk seg ein liten smakebit (men dei va nå enige om at det va særdeles godt!)

Ingenting e som å sitta rundt bålet og prata fjas, le og kosa seg, drikka kaffi, synga salmar (imponerte øve alle tekstane dokke kan guttar!) og fjaseviser, kikka på stjernene, le litt øve at Silje aldri får med seg stjerneskuddå, eta kanel-i-svingane stekt på bålet, lera seg nye stjernebilder, svi vottane sine på bålet, bli bedre kjent med nye venner. Nok ein gong, bare vær te! Det e nåke spesielt med å sitta undt bålet, det gir ein egen stemning.

Sunniva har funne seg til rette foran bålet

Steinar og Victoria med egenproduserte huer:)

Her ser du røyken godt, det lukte bål i leiligheten nå for å sei det sånn... (men det e ei go lukt, så eg klage ikkje!)

Kanel-i-svingane på bål - bolledeig med smør sukker og kanel, Mmmm!
(Eg kan dessverre ikkje skryta på meg å få mine lika bra te som Torleif...)

Sunniva og Silje, to av våre (nesten) naboar, med Victoria i midten:)

Ein eller aen plass her inni "sandwichen" te Steinar, Silje og Lillian ligge Sunniva. (Sjå itte et blått pannebånd mellom beinå te Silje og hodet te Steinar...) Sandwich e ein ypperlige måte å holda varmen, og å trimma lattermusklane på! Her ordna du deg forresten fint Steinar!

Kaffi på tur e flotte greier! (Og muligens årsaken te at me va uforskamma våkne te langs på natt..)

Torleif ska ha æren for at me hadde et stort og flott bål som varma oss gjennom nattå:) Ikkje tale om at me sko dra med oss veden ner igjen, som sagt, så her blei det fyring!
Detta hadde han tydeligvis gjort før, her snakke me om ein rutinert kar! Men viktig; me må ikkje glømma Øvind som stilte med glimt i aua! (Ser ut som du har sneke deg vekk frå bildene Øyvind men her e du i alle fall!)

Me misunne deg den dunjakkå di Silje, ser ikkje ut som om du lide nåke naud her nei!

Langt på natt kom me oss endelig i soveposen. Det e herligt å ligga godt innpakte og sjå på stjernene og bare tenka. Sunniva snakka i søvne, og det blei påstått at det va nåken så sang litt og, mistanken skøyv me øve på Torleif, men det e uvvisst om det va berettiga. (Han syns eg forresten ein smule synd på for eg frøys i natt, snylta varme og olstra nok verre...)

Eg kunne skreve om intern tur-humor, Øyvinds røngtenblikk for eksempel, men eg lar an ligga der, og konkludere med at det va ein utruligt bra tur, detta må gjentas!

Og for å sitera ein eller aen rundt bålet i går: "Detta e den beste haustferien eg har hatt!", og som Lillian sa på vei him i dag; "Det ska ikkje så møkje te!"

8 kommentarer:

Lillian sa...

Bøye meg i støvet øve den aktive bloggingå di, eg ser meg allerede øvegått;)
Takk for ein finfin tur!

Nå ska eg prøva å få gang på no graut her. "Ingen lørdag uten sol" sa alltid opptimistiske bestemor. "Ingen lørdag uten graut" seie sydnestuttene:=)

fru Jørgensen sa...

Ohhh ja, gi meg GRAUT! Mmmmm!
E detta ein litt sær kommunikasjonsmåte i og med at du sitte i naborommet?)

Og takk for ein sykt bra tur ja folkens! Digge dokke:D

Og når det gjelde blogging e det ypperlig for meg så e så taletrengte;) hehe så får me sjå kor lenge iveren vare, i alle fall langt utøve nyåret (hah!)

Anonym sa...

Ein eller aen plass her inni "sandwichen" te Steinar, Silje, Sunniva og Silje ligge Sunniva.????
E d 2 Sunniva og 2 silje?? Forstod ikje den setningå, kanskje bare eg som e treige:P

Sunn sa...

Nice! Diggdigg me bilde frå turen=) Sandwichen va nåke for sej sjøl ja! heh:) TAkk for turen!

Anonym sa...

Hehe, lenge leve pingvinflokken, sandwichen, hotdogen, Big Macen elle kå me kalle det.. Varmen holdt me nå jaffal! ;-)

Takk for turen ja. Konge høstferietur - rett å slett! :-)

Anonym sa...

Eg blir med i hyllesten til Høstferien. Sjølv om eg ikkje var med på "sandwichen", var det en kanontur.

fru Jørgensen sa...

Hehe, Torleif, den sandwichen foregjekk vel når me låg og såg på stjernene og Øyvind landa litt uheldig - og eg fekk tidenes latterkrampa hahahaha

Og Maria... det e bare ein av kvar når det gjelde Sunniva og Silje, feilen e nå retta opp!

Me runde nok av haustferien for denna gongen, for ja, det va ein toppers tur, det ska vanskeligt overgås, så takk ska dokke ha:D og nå e det jo uansett helg...

Anonym sa...

Eg faktisk med meg at de lagde sandwhich, eg var ikkje så trøtte. Det eg meinte å sei var at det var synd at eg ikkje fekk være deltaker. Såg så kjekt ut å ikkje kunne puste.