mandag 15. oktober 2007

BYTTE!!!

I dag va det igjen tid for KRIK trening i Lehmkuhlhallen. Og igjen va det utruligt bra!

Men mellom to innebandykampar sto Øyvind og Runi på kvar si sia av meg, og når det va på tide å bytta innbyttar brølte dei på signal (nåke eg såklart ikkje fekk med meg) "BYTTE!!!". Eg skvatt så eg trudde eg sko detta i bakken, armar og bein føyk i alle retningar og eg skreik... (før latteren kom!)

Greit, eg e lettskremt, men det e LENGE siden eg har blitt så skremt! Ikkje nåke fint å skremma ei stakkars (og ikkje minst litå haha) jenta, men eg trur nesten eg må dedisera detta blogginnlegget te Øyvind og Runi... det va rett og slett sykt bra gjennomført guttar - rutinert!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk takk :)
Du ble utrolig skremt altså :p
Kan slå meg stolt til brystet med dette ja...

Øyvind

Anonym sa...

Haha....! Fantastisk!

Anonym sa...

Hehe! Ahhh...det synet når du skvetter og hopper til alle sider samtidig som du detter litt i sammen....går egentlig ikke an å beskrive (selv om jeg prøver). Men det var et av de morsomste synene jeg har sett på lenge.

Skal leve ei stund på den hendelsen, hehe.