søndag 14. oktober 2007

Leir e livet!

Eg e heilt utsleten! Eg e stiv og støl, og har gitt alt i helgå, og e nå SÅ klar for loppekassen! Men, eg har hatt det så kjekt! Ka har eg gjort? Jo eg har vore ledar på leir i helgå, på Ten Treff på Solgry.
Har du aldri vore på leir? Kom deg av gårde, eg love deg - det e så kjekt!

Å vær ledar på leir e heilt fantastisk! Å få vær et forbilde, å få vær barnslig, og samtidig voksen. Ei heile helg med masse god mat, og uforskamma møkje kaffi og brownies. E ei stund si eg har prestert å eta lasagne, pizza og taco i løpet av to dagar! Andre stikkord e møter, å springa itte ville deltagerar te alle døgnets tider, syk syk humor, skurefillehockey og bøtteleken te den store gullmedaljen, koselige godnattrundar og fellesskap. Leir e ein unike ting!

Det har blitt MASSE volleyball i møtesalen...

...me har vore kreative...

...herja verre, ingenting slår skurefillehockey og bøtteleken!

Kanopadling må te på leir, dei så va av det tøffa slaget bada og. Eg nøyde meg med å vær badevakt denna gongen...

Det e obligatorisk å drita seg ut på underholdningskvelden som ledar, her ser du et par innslag av sprø ledarunderholdning... Men det må seiast at eg va vel kanskje hakket for engasjert og gjekk på ein liten smell når ikkje alle (les: sløve guttalederar) ikkje gidda å vær med... likavel - "aom, aom" - ingenting e som ein unnskyldning te å få spytta vatn på folk...(?)

Rampete pøbel-deltagerar så skape frustrasjon, men likavel e så goe og får meg te å smila og le, og engasjerte lederar så bryr seg. Jo, det e nåke eget med leir. Og så viktig! Eg e takknemlig for at eg får lov te å vær med og fortella om Jesus te ungdommane, vær et forbilde, og rett og slett bare ha det kjekt i lag med dei!

Helene og Ole Tomas, spinnvidle Veabuar, fantasiske folk, og utruligt bra lederar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Leir er bra! =) Men blir jammenmeg sliten av turbo 24/7.. Hvor gamle var solskinnsbarna?

Lillian sa...

Ååå, kjenne d e altfor lenge si sist leir! Detta såg bra ut, regne md underholdningskvelden din va smadder!;)

fru Jørgensen sa...

Solskinnsbarn... hmm dei frekke pubertale ungdommane va fra 13 te 16 år, og eg kjenne at eg e litt skeptiske te å få ungar ---> dei blir faktisk tenåringar ein dag! (det i tillegg te dei ekle/skumle bildene jordmorfolkå henge opp på veggene på skulen...)

Men kjekt va det uansett! Ekstra kjekt når pøblane vise at dei har jo faktisk nåke godt i seg og!

Og når det gjelde underholdning har eg bare ein ting å sei... "Vi leker ikke leirkveld!"

Anonym sa...

Men tipper du har gode minner fra de tidene selv da?? Hehe, ingenting var som de glansårene der da.. :p

fru Jørgensen sa...

gode minner ja... men e likavel så utruligt gla for at eg ikkje e fjorten år lenger!!!