tirsdag 23. oktober 2007

Etterlysning!

Me her i Sydneskleiven har ein etterlysning å komma med! Bossdunken vår e nemlig bortevekk! Sporlaust forsvunne rett og slett.

Kor an kan ha tatt veien ane me jo då ikkje, men det e et par teoriar ute og går. Den første e at det e brannsuporterar (eventuelt andre galne/fulle bergensenar) så har "lånt" an og lekt litt med an, og ikkje satt an tebake igjen. Ein litt mær spenstig teori (som vel og merka komme utenfra) e at det e paparazziar så har knabba den for å sjå ka slags bås me har...

Bossdunk, sist observert forrige torsdag

Neida, det e ikkje sykkelen min så e stjålen, men bossdunken har likavel ein ganske viktig funksjon. Du vett kje ka du har før du miste det...

Har DU sett an? Eller sitte du med litt dårlige samvittighet nå? Tips mottas med takk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eg tok an fordi eg var lei av vitsane dine om sykkelen min. Håper du lærer kor smertefullt det er å bli frastjålet ting, for så å bli ledd av.

Min teori er at det er en "stalker".

Anonym sa...

Hva er vitsen med å komme med useriøse anklager mot meg Torleif?

fru Jørgensen sa...

Dokke to altså! Eg ler meg ihjel her!
(sorry at eg ler av deg igjen Torleif, men du ba om det, når eg fekk gjennomgå pga "min unge alder"... endelig nåke å ta igjen med haha!)

Nå har eg forresten bestilt ny bossdunk!