tirsdag 2. oktober 2007

Operasjon "Haustferie", del 1

Tiå e komt for haustferie. I fjor hadde eg to, men ville eg ikkje ha nåken, i år har en ingen, men sko gjerna hatt ein! Men så komme Lillian med det geniala forslaget; siden ingen av oss tri her har haustferie ska me enten gjera nåke kjekt eller nåke nytt kvar dag!

Som sagt så gjort, i dag, itte nok ein kjekke KRIK trening i Lehmkuhlhallen, blei det ein herlige kveldstur på oss tri tuttene, først te Lille Lungegårdsvann, og så videre ned te Bryggen. Stjerneklart, god tid, gode venner, og kvar vår lille påse med smågodt. Og ikkje minst, me savne vår kjære Maria i Oslo, så då hadde me ein aldri så liten høgtalarsamtale med henna. Kos!
Det heila toppa seg då det kom ein skummel, og temmelig berusa mann bort te oss, stakk ansiktet sitt oppi mitt og sa "Kiss me! Kiss me, kiss me baby!" Eg holdt på å le meg i hjel, men itte han hadde gått igjen vel og merka... (Nei, eg går ikkje aleina her i byen itte det e blitt mørkt!)

Andre høydepunkter på vår lille tur som e verdt å nevna e vel vår lille sangseanse nede på Bryggen, men eg trur ikkje me ska legga ut filmen fra det her...

Det e fint med tilbud på Narvesen for ein stakkars fattig student...

Mmmm! Smågodt, gode venner, både i armkroken og på telefonen og stjernehimmel (ikkje nødvendigvis i den rekkefølgen!), kan ein be om mær?

Sjå kor fint med fontenen i bakgrunnen!

Detta e vel rett itte "kiss me, kiss me episoden" hehe

Me e nede på brygge, kikke på livet, ler, glømme eksamen og oppgaver for ei stonn, synge som bare det (forøvrig på ein sang Lillian ikkje like, men eg spele an så møkje at hu stadig har an på hjernen hehe)

Itte vår lille trudelutt kom det ein engelskmann og ville ta bilde av oss, så då va det bare å stilla seg opp og smila fint:)


Detta va dagens kos, me komme tebake med oppdatering om ka så skjer videre her i vår "liksom haustferie"! (Men ryktene går allerede om at morgendagen kan by på stimulering av smaksløkar og luktesansen... jamfør tidligare innlegg her på bloggen.)

Ingen kommentarer: