mandag 20. oktober 2008

Verpesjuke fysioterapistudentar

Bare sånn for ordens skyld hvis du ikkje lese heila innlegget:
det va IKKJE EG som va verpesjuk!


E an kje søt vel?? Detta e bare et illustrasjonsfoto (som det så fint hette), men på skulen har det krydd av søte små ungar i det sista, spesielt i dag. Me e midt inne i ein bolk om barn på skulen, og i dag hadde me barnedag. Snille foreldre tok med seg sine håpefulle små sånn at me fysioterapistudentane sko få øva oss i å observera småtassar, og sjå kossen det egentlig e - litt bedre enn å bare lesa i bøker!

Gruppå mi hadde ein nydelige gutt på 5 mnd så va kjempeflink og gjorde akkurat det han sko! Alle gruppene hadde minst ein unge i dag, og det e generelt møkje unge-snakk for tiå, så eg har hørrt ein del kommentarar i det sista som " Eg får lyst på ungar eg nå!" eller "Jeg blir nesten litt verpesjuk." både frå guttane og jentene... (Men bare sånn for ordens skyld - det e leeenge te eg ska få min egen, det holde å låna ein liten søt ein ennå!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan få låne Mie litt også, asså! =) ho e kjempesnill.... og søt og god og herli ++ hehe....=)

fru Jørgensen sa...

Åå! Sko gjerna lånt søte lille Mie litt! Du e heldig som har ei så nydelige jenta Mein! Leeenge si eg har sett deg, håpe alt e bra me dokke:)