fredag 24. oktober 2008

REGN!

En er en, og to er to -
vi hopper i vann, vil triller i sand.
Sikk, sakk, vi drypper fra tak, tikk, takk,
det regner i dag.
Regn, regn, regn, regn, øsende regn,
pøsende regn,
regn, regn, regn, regn, deilig og vått,
deilig og rått!
En er en, og to er to -
vi hopper i vann, vi triller i sand.
Sikk, sakk, vi drypper på tak, tikk, takk,
det regner i dag.

av Sigbjørn Obstfeld

På vei te bibelgruppå i går regna og blåste det heilt vanvittig! Men eg hadde regnjakka- og buksa og støvlar, så eg hoppa i alle sølepyttane og lo av Kristian som blei våt der han gjekk i sine vanlige sko... Men så. Plutselig kjenne eg at eg blir våt på beinå - eg hadde nemlig et stort kutt i støvelen min! Jaja, den som ler siste ler som regel best!

Resten av helgå ser ikkje ut te å bli så møkje bedre, det e medt kuling og masse nedbør! Regntiå ehar definitivt satt inn her i Bergen!

Ingen kommentarer: