mandag 20. oktober 2008

Helgå e øve og eg blogge i stedet for å legga meg...

På fredag bytta eg og Kristian ut hybelkveld med KRIK med koselig kafébesøk på Barista kaffebar sammen med Eirin og Tore. God kaffi, godt selskap, og festlig quiz! Sånt blir det ein kjekke fredagskveld av!

Siden me nesten hadde vore litt kulturelle med kaffibar og quiz, og eg-har-drukke-kaffi-men-det-e-lenge-siden-eg-har-åte-skjelven begynte på melda seg, blei det ein kebab på Facil før me skilte lag;)

Kvelden blei avslutta meg tur ut på Nordnes i regnet. Å gå tur under ein paraply om kvelden med bestevennen sin e undervurdert!
<3
På lørdag va det tid for å vær turistar i egen by! Primus-tur på Løvstakken blei avlyst pga typisk bergensvær og bytta ut med ein tur i Akvariet sammen med alle småbarns-familiane. Der va det skumle krokodillar, herlige pingvinar, morsomme selar og silkeapar som va søte heilt te me såg skiltet om å holda avstand så dei ikkje skulla pissa på deg...

Kul fisk! Meg og Kristian med søte pinguar i bakgrunnen!
Om kvelden va me invitert på pizza i Jørgen Moes' før det bar videre te Salem der kveldens møte varte i 2,5 timar (!) Ein utfordring å holda seg våken på det varma og mørka galleriet...

Det e så mange eg gjerna så gjerna vil treffa i løpet av ei veka, men det blir aldri tid! Så ette at eg og Kristian hadde hatt søndagsmiddagen på Skibet nede med bryggen sammen med ein god gjeng, va det veldig koselig å ha besøk av Solveig te kveldsmat og speling!

Nok ei helg e øve og ei ny veka med skulearbeid begynne om få timar, så nå e det vel gjerna på tide at denna ranglefanten komme seg i seng og...

1 kommentar:

Solveig sa...

Takk for goe oppvartning ein kald og mørk høstkveld:) Dåkke e goe, satse på å dra dåkke opp bakken på kvelds snart;)