torsdag 19. juni 2008

sommar sommar SOMMAR!

Då kan eg og med god samvitighet ta sommarferie! Og for ein god følelse! I dag sov eg te klokkå va ti, og eg kan treffa venner eller lesa ei (ikkje-pensum)bok uten at eg føle at "nå burde eg egentlig lest"! (det e forresten uendelig mange andre ting eg og kan gjera uten den følelsen - digg!) Eg trur eg kan sei at detta blir tidenes mest fortjente sommarferie! Aldri har eg jobba så hardt før ein ferie før. Skippertaksmetoden lenge leve...

Nå vente ein sommar med speidarleir, bryllup på Sunnmøre, båtturar, bryggefest og hytteturar, og forhåpentligvis bedre vær enn i fjor... Eg glede meg! Men først av alt ska eg pakka ner alle tingå mine og vaska ut, det e eg hakket mær skeptisk te!

3 kommentarer:

Anonym sa...

gratulere snuppa :D

Solveig sa...

Nice, me snakkas i Tysvår eller på Karmøy i løpet av ferien - glede meg:D Det må bare bli litt finare ver om grillingå og volleyballen eg og Victoria har planlagt ska kunne gjennomførast..

Anonym sa...

Gratulera md ferie snuppa, absolutt fortjent! vips va d sommar gitt, og jobbings for full guffe og snart ska me slå oss ner på danmarksplass:) mn fysst bryggefest og holmatur, må snart finna på no stas! over og ut knut! kos og mos