søndag 1. juni 2008

Dagen blei bra allikavel!

Karoline og Hilde klare rett og slett ikkje å holda fred... du pleie å hørra det når dei e i nærheten av kvarandree...

Ette eg hadde tvingt meg sjøl te å lesa nåken (få) timar i dag va det duka for grillings i Sandviken med ein go Valdres-gjeng:) Og veret blei som yr lova; skinnande sol og (alt for) varmt! Elisabeth (som eg gjekk på Valdres med) hadde tatt turen øve fjellet og va i Bergen i helgå, det va knallkjekt å sjå henna igjen! Og med grilling, folk eg ikkje har sett på lenge, is, sol, bursdagssang te Tore via telefon, og generelt go stemning, blei det ein herlige ettermiddag! Vel anvendt tid vekke frå bøkene, det e det ingen tvil om!

Og ette nåken timar i parken tok eg turen videre te Astrid og Anna-Lena og Karin. Ny runde med is, og kaffi. Mmmm - kaffislaberas e ikkje feil! (litt hekta på ordte kaffislaberas for tiå..)

Dokke e goe!

Sjøl om eg kom med et grettent innlegg tidligare i dag e humøret på topp og vel så det nå igen! Det einaste som mangle nå e Kristian, har kje sett an si onsdag... men i mårå, då får eg endelig treffa an igjen:)

Håpe dokke alle har hatt ein fin dag, og husk på naboane og kollegaene!
Søte Elisabeth!
Det va varmt, så koffer ikkje bruka grillmaten te Erlend og Øystein som avkjøling?
Karoline, Hilde Elisabeth og Øystein

Folk ser alltid lika bra ut når dei ete, sorry folkens..;)

Erlend, Kjetil, Siv-Iren, Joar og Elisabeth
Eg og Elisabeth:)
Ein litt mær sømmelig versjon (den andre blei sensurert) av Karoline og Elisabeth som ete is:)

Digg dag!

Ingen kommentarer: