torsdag 12. juni 2008

eksamen eksamen - e dokke lei av innlegg om eksamen nå?

Det e stille i leiligheten. Tomt, og tendenser te ekko, for Lillian og Victoria har flytta, så bilder, tepper ol. e tatt vekk for at dei kunne ta sin del av utvaskingå. I mårå har eg anatomieksamen. Så ka gjere eg då? Står opp tidlig og stikke på lesesalen?

Nei du! Dagen begynte med litt slumring, før eg satte meg på sengekanten og begynte med litt overflatepalpasjon. For dokke der ute som ikkje vett ka det dreie seg om, vil det sei at eg satt og prøvde å finna ulike musklar, leddbånd, senar og knoklar på meg sjøl. Ganske fin måte å starta dagen på egentlig! Men eg trur eg mangle muskelen palmaris longus på høyrehåndå, og peroneus tertius på begge føttene. Føle meg litt funksjonshemma, men eg har jo lært litt anatomi detta året, og vett at me e fleire i samme båt, så eg klare meg nok! (men det e kanskje nåke å skylda på når lillesøster slår meg i håndback?!?)

Egentlig kunne eg tenkt meg å hatt eksamen i går, e så lei av å lesa og vil bare ha det overstått, men eg må venta heilt te kl 10 i mårå... Men så e det bare ein eksamen igjen! Men fram te det sitte eg nå her og repetere på notatene mine. Forresten, e det lovlig tidlig med kaffi og kjeks allerede kl 10?? Satse på at de mesta e lov i eksamensperioden...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Irene, jeg vet ikke heeelt åssen jeg skal si det her...Men det er sikkert mange som både er ensomme og bedriver overflatepalpasjon på seg selv i senga, både morgen og kveld. Ja, jeg tror til og med folk som ikke vet hva fysioterapi er kan gjøre det, men vi skriver ikke om det på internett, gjør vi vel?

Hilsen Henrik

fru Jørgensen sa...

Hahahahaha! Bare sånn at det e sagt - eg holdt på med FOTEN! Og det va jammen godt, for det va det eg fekk på eksamen og!

Her kom eg med et uskyldig, muligt at det va usaklig og kjedelig, men fremdeles - uskyldig innlegg. Men sånn kan det gå.. Skitne Henrik!