tirsdag 3. juni 2008

Melkekartongen seie at eg bør stressa nå...

4. juni. Eksamen. Fysiologi. Egentlig ganske interessant, men litt kipt når det komme i litt for store og litt for intense dosar, sånn som nå rett før eksamen.

Kristian har sagt at du trenge kje stressa før eksamensdatoen komme på melkekartongen, og denna kjøpte eg på lørdag, så eg burde vel stressa litt, men skitt au! Eg har nå lest det eg kunne (eller orka/gidda), så nå får det gå som det går! (pleie å innta den mentaliteten dagen før eksamen...)

Så ette i mårå e det bare to eksamenar igjen før sommarferien begynne 18. juni!

Forresten... e det bare eg som får ein uvanlig stor tiltakslyst jo nærmare eksamen eg komme? I dag har eg nemlig skrubba komfyren, vaska do, og nå sitte eg her og blogge...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, leilighetene pleier sjeldent være så reine og strøkne som de er i eksamenstider.. ;-)
Alt annet er liksom mer spennende!
Jaja...lykke til i morra!