søndag 13. januar 2008

Tur på Sandviksfjellet - ein finfin lørdag!

Ette nåken dagar med virkelig dårlig vær viste Bergen seg frå si beste sida på lørdag:)





Bada i ettermiddagssolå va byen et vakkert skue frå toppen av Sandviksfjellet! Med kaffi på termosen og godt selskap viste detta seg å bli den beste lørdagen på leeeenge! Men eg forstår eg har gått glipp av nåke... kaffi smake nemlig usannsynlig godt på tur! Nam nam! Men nå begynne eg jo å bli dreven på kaffien så nå e det bare fryd og gammen;)

Så satse eg på at grunnen te at me tapte bowlingen mot Richard og Ingebjørg med bitre 10 poeng om kvelden va at me va så trøtte ette å ha vore ute heile dagen... så nå må me te og laga middag og dessert...

Kristian, eller Kristian "Monsen" Jørgensen som han sjøl like å kalla seg sjøl
Lyset på fjellet va heilt fantastisk når det begynte å nærma seg solnedgang
Elg i solnedgangGjett om eg va trøtte når eg gjekk te sengs i halv 4 tiå i natt, men det va ein god trøtthetsfølelse!

Ingen kommentarer: