torsdag 17. januar 2008

Ein grønn dag!

For deg så trudde at me studentar leve av einsidig og næringsfattig kost kan eg avkrefta den myten. I alle fall her i Sydneskleiven! I går hadde eg ein ekstremt grønn dag! For å nevna nåke av det eg hadde på menyen i går; avokado (nam nam, åt masse av det i El Salvador), kyllingpita med masse salat te middag, druer, fleire kiwiar - mmmm kiwi e jo nestem som snop å rekna, det e så godt! Og sko te å ta meg et eple... men så oppdaga eg at det va brunt og stygt når eg tok det ut av 6 pakningen, skuff!
Og når me e i gang med grønne saker, eg tok ikkje bussen i går, eg gjekk!

Siden me nå e inne på friske fargar kan eg anbefala ein kikk på Astrid og Anna-Lena's yellowglovesday! Artig artig!

3 kommentarer:

Astrid sa...

Eg har ikkje så mangen grøne dagar, men variert kothold har eg jaffal på ein måte.. :P
du e god Irene :)

Eg e klar for å finna på nåke snart :)

fru Jørgensen sa...

Konge det, eg e lett med!

Anonym sa...

du veit det enkle er ofte det beste som de sier på reklamen om dama som har begynt å gå til jobben;)

jeg liker de brune dagene jeg, sjokplade, sjokolade og sjokolade =)

siv-iren