fredag 14. desember 2007

E eg verdt det?

Julå nærme seg med stormskritt, rundt meg tar folk julaferie. Her i Sydneskleiven lese Lillian te eksamen, Victoria va ferdig med sin eksamen for ein times tid si (Grattis Vicky!), og eg skrive på hjemmeeksamenen min.

Om få dagar tar eg og ferie, då ska eg handla julapresangar og så reisa him te mammen og pappen og resten av gjengen på Høyvik. Då e det jul! God mat og kvalitetstid med dei eg e aller mest glad i; familie og venner:)

Så komme då den evige klisjéen, ka handle julå egentlig om?!? Gud sendte sin sønn te jordå for at han sko ta på seg våre synder, for sjøl e me ikkje verdige te å komma inn i himmelriket. Ja, til og med for meg kom han.

Fortjene eg det? Nei, på ingen måte! E eg verdt det? Ja! Utruligt, men sant.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nåken klisjea e viktigare enn andre - og kå julen egentlig handle om må, e jo den viktigste av dei alle. Måkkje glømma å tenka øve det midt i alt det denna verden legge i ordet jul. :D
Gavene e tross alt bursdagsgava!

Ah, nå he eg ferie - sykt digg! Gled deg!

Astrid sa...

Det er utruligt og herligt :)

Lillian sa...

Tidenes Far det der:)